sobota, 28 stycznia 2012

PRALINKI MARCEPANOWE

  Chyba bardziej prostszego przepisu na słodkości nie można było zrobić :P
Najwięcej było zabawy przy tym i wymyślania co wrzucę do środka :)


Składniki:
450 g masy marcepanowej (Ja zakupiłam już gotową),
olejek rumowy,
100 g orzechów włoskich rozdrobnionych,
kilka sztuk całych migdałów,
kilka sztuk całych orzechów laskowych,
kakao



Do 250 g masy marcepanowej wrzuciłam orzechy włoskie i dodałam kilka kropel olejku rumowego, wymieszałam i formowałam kuleczki. Na płaskim talerzyku wysypać trochę kakao i obtaczać kuleczki.
Resztę masy odrywałam po kawałku i do środka na zmianę wrzucałam albo orzech laskowy albo migdała a potem obtaczałam w kakao.
Na koniec pralinki wkładałam do specjalnych papilotek i już gotowe.
Pralinki najlepiej przechowywać w suchym miejscu, mogą stać nawet kilka tygodni, zamknięte w pudełku :)
Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz