sobota, 28 stycznia 2012

MARCEPANOWE CIASTECZKA

Przepis znalazłam na blogu MOJE WYPIEKI ciasteczka wyszły fantastyczne i smaczne i dość długo mogą sobie leżeć w pudełeczku czekając na łakomczuchów :D


Składniki: 
130 g masy marcepanowej (kupiłam gotową) 
60 g drobnego cukru  
90 g miękkiego masła 
1 szklanka mąki pszennej
1/4 szklanki mąki ziemniaczanej
2 żółtka
1 łyżeczka ekstraktu z migdałów

Wszystkie składniki wymieszałam długo ręcznie, żeby dobrze połączyły, a masa była jednolita.
Dzieliłam je na małe kulki wielkości orzecha włoskiego, układałam na blaszce wyłożoną papierem do pieczenia. Najlepiej układać w odstępach 2-3 centymetrów. Następnie widelcem zrobić wzorki na krzyż.
Piec w temperaturze 190ºC przez około 12 - 14 minut do złotego koloru. Wystudzone przełożyć do pudełeczka i wcinać jak najdzie ochota :)
SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz