środa, 14 grudnia 2011

MUFFINKI Z NUTKĄ ORZECHOWĄ

Witam mam na imię Nikola i jestem orzecho-żercą odkąd tylko pamiętam :) Tak przyznaję się bez bicia te muffiny zrobiłam z myślą o sobie :P Chyba nie ma nic lepszego niż przypieczony orzech na wierzchu jakiegokolwiek ciasta, babeczki etc.

Składniki:
2 szklanki mąki,
1 płaska łyżka proszku do pieczenia,
2-3 łyżki cukru,
szczypta soli

1 jajko,
1 szklanka maślanki,
1/2 szklanki oleju,
aromat waniliowy.

I znów się powtórzę, suche składniki wymieszać w dużej misce, mokre w mniejszej, przelać do dużej i wymieszać. Ja nałożyłam masę do połowy papilotki i na wierzchu każdej z nich położyłam połówkę orzecha włoskiego. Pieczemy w 200ºC przez 15-20 minut a później każdy orzecho-żerca może się delektować.
SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz